18.08.2006

Ein fånyttes boikott

Vårt eige livstilsultravenstre, Erik, Brage og Mani vil boikotta bloggen min ettersom Google plukkar fram ordet Israel som eit ord lesarane av denne bloggen kanskje vil sjå annonsar om. Eg veit at dei ikkje klarar å halda seg unna, serleg ettersom eg kjem til å nemna namna deira støtt og stadig framover. Dei vil at eg skal gje pengane eg får inn til våpen til Hizbollah. Vel, ikkje meg i mot. Gje meg eit kontonummer, berre. Eg anar ikkje korleis eg skal få vita at pengane har gått til våpen og ikkje til mat, medisinar og nye hus, då.

Boikotten fungerer dårleg til no, det har korkje vore fleire eller færre vitjarar enn vanleg, men eg har fått meir pengar på google-annonsen enn tidlegare.

11 kommentarer:

Anonym sa...

altså. jeg er en veldig anonym person som har hørt at det er helt greit for Mani om du setter inn pengene på kontoen hans. så skal han fikse det.

Magnus sa...

Hehehe.

Men eg må få sjå kvitteringa på våpenkjøp. Til no skal eg klara å få nok til ein patron.

Erik Kruse sa...

Et litt kjedeligere, men kanskje bedre alternativ enn å la dem gå via mani, er å sette dem inn på kontonr. 0532 55 41263 så palkom kan sende kriseteam. Forøvrig er magnus' forsøk på å dekke seg bak Googles "valg" av Israel som stikkord hemningsløst patetiske og vitner om uforstand og manglende forståelse for alt. Forøvrig liker jeg å være en del av livsstilsultravenstre (fett ord) - men savner en presis definisjon fra magnus' side. Betyr det noe mer enn at jeg er pen og kler meg bra?

Anonym sa...

Magnus. Kvittering er ikke noe problem. Det er greit at du får den på arabisk ikkesant?

Brage sa...

Hehe! Nå kan jeg kommentere her igjen, for nå er Israel-annonsen borte. Google har finni seg bedre samarbeidspartnere.

Erik Kruse sa...

Jeg registrerer at livsstilsultravenstre kan inkassere nok en seier. Godt at kamerat magnus (nesten) har tatt til fornuft.

Anonym sa...

Me nemnde tidlegare at mållagsfolk hev det med å engasjera seg i Midt-Austen-debatten. Korleis dei trekkjer slutningar kann ein studera nedanfor. Magnus Bernhardsen er vinstreorientet og tilsett på skrivarstova i Noregs Mållag, og ein varm ven av islamistiske grupperingar. Det hev neppe nokon gong falle han inn at det finst imperialistiske tankar millom muslimar. Dei er berre fridomskjemparar...

http://maalmannen.blogspot.com/

Anonym sa...

Lars Bjarne, no må du gje deg. Du har ikkje noko du skulle sagt. Den der bloggen din handlar stort sett berre om Israel og konspirasjonsteoriar om kven som likar muslimar.

Anonym sa...

Lars Bjarne har alt han skulle ha sagt, og du høyrer på han, ikkje sant Ingvild? Kvifor ber du elles ein person som ikkje har noko han skulle ha sagt om å holde kjeft?

Magnus sa...

Stå fram med namn, anonyme feiging.

Ragnhild sa...

Herr Marøy/www.maalmannen.blogspot.com og sur anonym: å skaffa seg hobbyar er eit heitt tips for å verta kvitt hakk i plata.

Hobbytips:
- byrja å dansa salsa
- byrja å strikka eller sy
- byrja å synga i kor
- byrja å fiska
- byrja å reisa rundt i verda
- byrja å lesa humoristiske bøker
- byrja å gå på konsertar
- byrja å symja

Det kan òg vera eit godt tips å skaffa seg ein hund eller ein katt.