12.03.2006

Dialekta tron-øgrimsk...

Eg veit at folk har sagt dette i snart førti år, men eg vert like irritert kvar gong. Eg misliker sterkt at dialekta mi skal kallast AKP-språk, ml-dialekt eller tron-øgrimsk. Ikkje eit vondt ord om korkje AKP, marxisme-leninisme eller Tron Øgrim, men Oslomålet eksisterer framleis som del av det norske dialektmangfaldet. Så, phd-student Erik Ingebrigtsen ved NTNU, kan du fortelja meg kva som var så merkeleg med det Martine Aurdal sa på tv?

Kåt kvinnekamp - Dagbladet.no:
«Jeg jobber i media sjæl, så jeg veit hvordan det funker» - Fett-redaktør Martine Aurdal snakket tron-øgrimsk da hun i en TV2-debatt slo fast at forfatterne bak boka Rosa Prosa helt bevisst hadde lagt opp til at kvinners kåtskap skulle stå i fokus for Kvinnedagen 8. mars.

2 kommentarer:

Elvis Bling Laden sa...

åja, jeg så saken, og jeg reagerte på samme måte som deg. Men på den annen side, hvis dem hadde sagt at martine Aurdal brata Elvis Bling Laden-norsk, så trur jeg jaggu jeg hadde blitt ganske nøgd! (som vi sier det på tron øgrimsk) Så det er jo ikke noe annet enn props til tron øgrim, eller hur? Det er jo tross alt norges fineste dialekt.

Magnus sa...

Eg liker jo ikkje å rangera dialektar, men det er klart at skikkeleg Oslomål er "hjartespråket "mitt.